and i hope you find it

2012-02-18 / 21:01:12
som sagt bloggandet ligger nere för tillfället
skolan tar kål på mig
men ja måste kämpa mig igenom sista veckan nu , som de är som mest !
om exakt en vecka drar jag till SPANIEN
men iaf igår var jag på bio med Linnea
vi såg en gång i phuket, efter de drog vi till eken sen hem
å idag var vi på tjejmässan på eken kom hem vid 4a tiden
ja så just nu händer det inte så mycket i mitt liv så de finns inteså mycket att berätta om
men nu ska ja fan börja blogga igen , saknar faktiskt att skriva av mig
/♥
Kommentarer!
Sofia säger:

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

Kram

Kommenterat - 2012-02-20 / 16:50:17
URL - http://byfia.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!