2011 grej

2011-12-30 / 23:53:00
under 2011:

har jag:

varit kär: ja, de har jag
rökt: yes
funnit nya vänner: ja fyfan :)
blivit sviken: tyvärr
kommit närmre någon: ja många
förlorat någon: beror på hur ma menar, nt dött men förlorat som vän
sårat någon: mm
varit otrogen: nej
snackat skit om vänner: ja och de ångrar jag
gjort saker man nt får: ja men man lever bara en gång
ljugit för mina föräldrar: yes i have
känt dig ensam: aa..'
shoppat: ja vem har inte?
blivit mer självsäker: ja tror de
levt livet som jag vill: ja de har jag , men nästa år kommer bli ännu bättre

TAAAGGAAA 2012





DESSUTOM FÅR JAG AVSLUTA 2011 MED DOM BÄSTA , OCH BÖRJA ÅRET MED DOM , KAN DE BLI BÄTTRE?





DOM TVÅ BRUDARNA SKA JAG FIRA MED

CHECKA IN DERAS FB

Johanna Eid

Néa Kumlin

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!