Dålig uppdatering eller vadå?

2011-12-04 / 20:10:11
Har verkligen inte haft tid att blogga.
men tänkte berätta lite kort om helgen å sådär

i torssdags tog jag ju bort min tågräls . känns galet bra å börjar vänja mig nu, skulle ha tagit navelpercing men de blev inte så för hon som skulle ta dök aldrig upp men ska troligtvis ta imorgon

I fredags drog jag Å linnea t centrum träffade på Leon där sen droig vi t eken där de var nån spelning sen när leon å dom drog så va vi kvar me Tasos Petros Kevin å ivan å massa andra va där sen sov nea hos mig

Lördags drog jag å Nea in till stan nea handlaaa massa julklappar å två jätte söta blusar de va skit dåligt väder men hade iaf kul sen på kvällen drog vi på resturang bara vi två jättemysigt sen sov jag hos henne

i dag har jag dansat från kl 12 - 18 . galen dag all kärlek till dom som gjorde de sjukt roligt

men ska försöka uppdatera bättre puss.<3



/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!