DEL 1 KILLAR

2011-12-13 / 20:46:49
William Ahlén- en riktigt snygg kille som verkar vara snäll, hans utseende , bjfbadss
David Bostrand- en sjukt snygg 98a som har underbaraste personligheten!
Jesper Frödell- en snäll kille som jag inte känner
Alex Turan- en helt underbar väm som alltid finns där för mig, underbar kille.
Pedram Takiporian- en galet snygg kille som går i min skola , ett ♥ av guld , Vart e hunden ?haha
Hobbe Lill Edis Edberg- en kille jag inte har en aning om vem det är, de kan ni ta reda på
Alexander Håkansson- en underbar kille som ser bra ut
Isaac Lundholm- en helt underbar kille som ser galet bra ut !
Dennis Dmf- en jättesnäll kille som ser sjukt jävla bra ut <3 HAFFA
Jesper Lindberg- snäll &söt kille
Rasmus Engström- en jättegullig kille som ja saknar <3
Jesper Difarn Bondesson- snäll!
Daniel Sundin- snäll
Desmond Rogo-en jättesnäll kille som ser bra ut <3
William Christensen- mitt ex , en jättefin kille som gör allt för sin flickvän.
Max Ronaldo Blom- min förra klasskompis bror som precis börjat 6an i min skola gullig
Niclas Salomon- jättesnygg kille
Marcus Sundlöf- jävligt snygg kille som verkar vara snäll
Linus Aik Lindholm- min "bror" som har humor och alltid finns där
'Steffe Fotboll Engroos- snygg kille!
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!