DEL 2 TJEJERNA

2011-12-13 / 21:44:27
Lisa Lassi- gullig tjej som jag inte känner
Moa Amanda Wetterdal- en galet snygg brud !
Amanda Knasbollen R- söt tjej
Amanda Victoria Lindström- jävligt söt tjej
Karolina Mezynska- en jättegullig tjej i min skola som jag oxå har dansat med för många år sen
Mikiss Eknert- en snygg tjej som jag vill lära känna bättre
Jessica Engström- en tjej jag träffade på ssc 2011 tror jag, men söt
Amanda Moa Nordquist- en jättesnäll tjej med ett utseende som döödar !
Rebecka Korkek Cardholm- gammal klasskompis
Beyza Ugur- gullig tjej som ja vill lära känna bättre
Lina Lindqvist- söt tjej som jag har dansat med
Erica Hansson jätte vacker tjej
Veronica Fougner- en sjukt snygg tjej som jag saknar otroligt mkt kom tbx nu..
Emma Malm- söt tjej
Lina Läräng- snygg brud som jag inte känner
Olivia Saade Örn- en jag har känt jättelänge,största ericsaade fanset, men jättesöt e du !
Néa Kumlin- min allrabästavän , obeskrivlig. men sry killar hon e upptagen .
Michelle Sjöö- snygg chey
Astrid Feichter- en jättefin tjej som har allt , sjukt avis på dig! dela med dig av ditt utseende va?
Katja Fyfan- snygg tjej som jag tror gick i min skola förut
Elina Sallinen- en otroligt fin tjej ,
Diana Dumle Allou- en sjukt underbar tjej som jag dansar med
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!