gilla statusen på fb .

2011-12-04 / 19:58:16
Oskar Cedermark- jättesnygg kille som ja inte känner så bra

Zacc johanssen- ingen aning vem de är

Nils Lavah- säkert jättesnäll men känner ej dig

Néa Kumlin- jah älskar dig, galet fin är du också! så killar HAFFA

Jamie stålstierna- bror , brudar HAFFA!

Jennifer Thorildson-jävlig snygg tjej som verkar vara hur gullig som helst

Robin Karlsson-snygg

Simon Sternberg- ingen aning vem du är men säkert snäll

Rasmus Hagström- Snygg kille!

Olivia Örn- största eric saade fanet i världen asså!<3 lav ju <3

Wille Trygg- kille jag snackade me rätt mkt förut. du e söt å jättensnäll<3

Dennis Berntsson-Galet snygg, brudar HAFFA!

Martin Tidesten- snygg kille som jag inte har snackat med på jävligt länge<3

Sydney Bunn- snäll

Lillie Parker- katt

Niclas Salomon- GALET SNYGG!<3

Hampus Altinger- Jättesnygg å snäll<3

Johanna Olsson- jättesnäll tjej som jag har dansat med , söt är du oxå!<3

Gevork Bandari- ingen aning vem du e

Markus Olsen- ingen aning vem du e

Pedram Takiporian- Vart är hunden ? , nej driver men du är snygg å jättesnäll, Brudar HAFFA

Alexander Kax- ETT ORD SNYGG!

William Christensen- en ja va "tsm med i somras" som jag och Nea träffade på ssc<3

Anthony Häger- underbar kille som alltid ställer upp<3

Marcus Högmark- jättesnygg kille som verkar snäll<3

Alex Hellström- en snygg kille

Drottningen Hilda- gullig tjej

Elin Pelin Plutt- en i min spanska grupp

Enzo toldo-vem

Jennifer Askervall- en tjej jag var jätte tajt med förut men inte längre , går i min klass.

Lucas Steise-vem

Alex Lindblad- galet snygg bror , brudar där har ni en äkta kille!

Theo Johansson- saknar dej något enormt shit va ja längtar tills i sommar <3

Eva Ahlqvist- världens bästa mamma <3<3

Diana Allou- en galet söt tjej som jag dansar med<3

Kasper Danielsson- nån ja va tsm med för två år sen typ-.-

Marcus Hedström- bror me stil, guldvärd!<3

Stephi Öberg- en tjej ja va tajtare med förut som jag saknar <3

Marcus Johansson- euuw

Marcus Moe-söt

Karolina Mezynska- jättegullig tjej i min skola

Johanna Eid- Ja va ska man säga om dej , underbar tjej helt enkelt <3 saknar dig massvis

Erik Schröder- barndomsvän<3

Fredric Andersson- saknar dig Fredric <3

Marcus Sundlöf- Galet snygg , säkert snäll

Markus Ekdahl- fina barndomsvän<3

Daniel Sundin- snäll

Elias Dahl- galet fin kille som e underbar<3..

Tasos- finaste bror någonsin<3

Wilma Ekholm- en tjej som gick i måsöskolan. jättesöt<3

Yusuf skogås- ingen aning vem du e

Isak Wargdalen- snäll:)

Andre Kastis- snygg kille <3

Hannah Sundman- barndomsvän som ja saknar:/ <3

Elin Siltberg- jättegullig tjej som lärde känna lite på ssc<3

Sajmon Szwed- snygg kille i min skola<3

Linda Sturmer- snygg chey!

Linus Sjösten- saknar dig enormt bebis<3

Linus Hall- who are you?

Mie Laakso- jätte gullig tjej<3

Angelina Maria- snygg tjej som verkar snäll<3

Jonathan Söderling- snygg!

Amanda Kung- söt tjej

Wille Karam- en undeerbar kille<3

Alex Turan- saknar dig enormt turkiet va bäst.<3

Julia Falk- min underbara vän som jah älskar något enormt mkt , obeskrvilig älskling<3

Disa Nömell- min kompis storesyster.

Felix Carling- snygg kille:)

Ludde Westman- snygg kille som ja typ ser varje dah.<3

Veronica Hansson- Vacker tjej som verkar snäll<3

Erika Björklund- Jättesnygg tjej

Mohammed Maan- ser väll bra ut å snäll<3

Cecilia Sannes- saknar dig!

Andree Karlsson- min bror som ja saknar enormt glömmer aldrig tiderna med dig-

Vera Fougner- saknar dig hjärtat kom hem,<3

William Paulin- snäll<3

Rebecca Broberg- snäll<3

Daniel Ballaste Gnaget- en kille i min skola som e galet snäll<3

William Strömberg- kille från ssc som e galet snygg <3

Conny Sundvall- who`?

Sandijs Lärka- snäll:)




Har skrivit om alla nu, vart inte så mkt om varje men aa:)







/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!