har nog aldrig känt den här smärtan

2011-12-29 / 13:33:39
hej sötnosar
vart inget mer bloggande igårkväll
pga av att när jag snackade med nea så skulle jag resa mig , då knäckte de till i ryggen sen vart allt bara svart .. men hade fortf lite balans å svimmade aldrig så gick in t mamma sen försvann hörseln i 1 min sen kom den tbx ,
occh nu kan jag knappt röra ryggen , har typ ryggskott

men för de tänker jag inte va hemma å deppa idag
ävven fast jag borde eftersom de faktiskt kan bli sämre
men inte tid med de , '
vill nt minnas slutet på 2011 som tråkigt

imon kommer även en video eller ett inlägg om mitt liv 2011

tänk att de snart e slut, lite sorligt faktiskt , de hör året har varit underbart
och jag ångrar ingenting,
för man lever bara en gång , och man kan nt ångra saker, för i just de ögonblicket så ville du göra de



/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!