let it go

2011-12-13 / 16:17:04
hej
kom hem tidigt idag för mådde inge bra , tyvärr inget ja tänker skriva ut om vf osv
men skolan rullade på slutade halv 1 sen drog jag och Julia t centrum , fast först åt vi gröt i skolan , fyfan va äckligt ville bara spy assså usch. men sen drog jag hem runt 2 tiden och frös så mkt så tog en varm dusch sen kollade jag på O.C , ska ringa nån nu tänkte jag
har haft skit konstigt humör idag å känner mig nere .. men uppdaterar senare , planerna inför imon osv.
skulle tagit navelpercing imon men går inte eftersom att jag redan har andra planer så de blir väl nån annan dag men kika in senare ♥
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!