min julafton

2011-12-25 / 00:15:01
ja som sagt haft en underbar jul, började med att jag å lasse åt gröt , sedan städade vi osv , vid 3 tiden kom min syster hem t oss , hon fixade mitt hår , shit va fint de blev , kommer bild. sedan kom mamma hem så åkte vi t mormor & morfar , först va de glögg och så sedan åt vi julmat ( gud va gott )
sedan fick jag vänta jättelänge på att öppna julklapparna men tillslut gjorde vi de och sen va de lite efterrätt
haft jättemysigt, orkar inte berätta allt , men denice kom iaf och h'mtade oss vid 11 tiden så körde hon och hennes pojkvän hem oss


orkade inte ta så mycket bilder :

jag

jag

jag&älskade syster

Jag&älskade syster

Min underbara hund som blir påtvingad en tomteluva,  hahahah


kommer kanske mer bilder imon ,

men hoppas alla haft en bra jul , nu laddar vi om till nyår, right?

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!