mina bloggpaus

2011-12-28 / 18:46:32
hej sötnosar
jag e ledsen för att jag inte bloggat
men har verkligen inte haft tid
dagen igår va sjukt rolig , fast dom smäällde raketer hela tiden , skit läskigt
men sen drog vi ju hem , johanna va sjuk typ men jag å linnea va vakna nästan hela natten , för kevin å Lukas ringde hela tiden, sov kanske 1 timme, sen vid kvart över 9 gick jag å duscha sen fixade vi oss
sen drog vi hem till Anton där kevin lukas å hampus va typ, va där 2 timmar typ sen drog nea hem å jsg å johanna drog t stan å hon handla eyeliner å lösnaglar sen drog vi t alléplan sen hem
nu ska jag snart duscha, smörja in mig me bodylotion , tvätta bort sminket , måla naglarna, raka mig å ja allt sånt
uppdaterar senare , har tyväärr inte tagit en ända bild men kan iaf visa vad jag har köpt om 5 min
kram <3
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!