2011

2011-12-30 / 23:12:21
tvåtusenelva börjar lida mot sitt slut
helt ärligt så har de här året varit underbart
har lärt känna människor som har gjort mitt liv galet
men har också blivit sårad
men de är sånt som ingår i att vara tonåring
men en sak är säker, jag ångrar ingenting


dom senaste dagarna har varit helt sjukt galna , klart man ångrar vissa saker men ändå inte
kan inte skriva om de i bloggen
men idag fylllde johanna år så vi brudar åkte å spelade laserdom ( eller jah va aldrig med )
men sen åkte jag hem me sanna astrid å olli , fast jag å olli åkte t vega , sen så skickade jag dennis å olli upp
sånna där lysande saker i luften som man typ gör när man hedrar någon som dött osv

men imon är de nyår vilket innebär bajsuppdaterig
men efter de blir det ändring jag lovar



den här snygginen fyllde 14 idag !
grattis

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!