my day

2011-12-25 / 23:14:39
hej sötnosar
förlåt för att jag knappt hunnir uppdatera
men kan berätta lite kortfattat om dagen
på eftermiddagen kom linnea hem t mig sen fixade jag mig lite snabbt , sen tog vi bussen t handen med olivia där vi möte linda
sen åkte vi till heron , käkade och kollade på bio.
efter de drog vi hem

när vi stod å väntade på bussen kom de två killar som va heeelt loost
men vi hjälpte dom haha, sen visade dde sig att Filip känner as många i handen osv.
men orkar inte förklara dagen , men tro mig vi garvade inte lite asså

men kommer bilder nu :

jag & olivia & linnea & nån random snubbe


patricia som vi träffade på tåget en sväng

Jag & olivia & Linnea

Linda & olivia

Jag & bästavän

Linda & Linnea och Olivias huvud där uppe

Linda &olivia & Jag

Olivia <3

Linda


FILMEN

Dricka ahah

/♥
Kommentarer!
filiip säger:

haha vadå lost? vi hadde full koll :P / filip

Kommenterat - 2011-12-30 / 23:58:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!