när vägen tar slut

2011-12-19 / 18:08:41
hej sötnosar
sista hela skoldagen idag då . känns skönt.
skolan rulla på och ja snön hade kunnat få komma under lovet ist.
de är så hääärligt att bli mulad. men kul va de iaf
sen drog jag å nea å julia frpn skolan lite tidigare för vi skulle göra en sak
sen gjorde vi nt så mkt jag drog hem runt 5 . nu sitter jag vid datan
har faktiskt gjort en egen inpackning som jag ska testa på snart.
sen ska jag ringa nea! vi hörs sen
hmm va e de då?
koollla va ballt (a'
/♥
Kommentarer!
fanny järvå säger:

mysigt tuggummi .. haha ;)

kram

Kommenterat - 2011-12-20 / 22:24:59
URL - http://fjsj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!