det va han som ville kyssa mig

2011-12-11 / 16:03:55
förlåt för piss dålig update..<3
men har inte haft tid.
men tänkte lägga in lite bilder /videosar från helgeen:
men igår kom vi hem runt 8 för de började regna så vi pallade inte va ute men sen hade vi de bara nice , pratade garvade osv. sen vakna vi runt 1idag å då drog jag hem och nea drog t stan för hon skulle träffa benjamin
nu ska ja snart duscha å sådär men här kommer bilder:
sexigt värre ( men gammal bild )
pyyttefejm
mina sexiga kläder-.-
igår osminkad
mina kläder på hacka lök dansen (jag har typ hotpants under )
mina och linneas fötter
promenaden i fredags
Lånade bilder från hanna
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!