today today today , tomorrow is it gone

2011-12-14 / 22:07:58
Hej sötnosar
tänkte berätta lite kort om min dag
först va vi i skolan som vanligt fast började kl 10 skit nice
och världens finaste Julia kom t skolan med en varsin vaniljlatte t mig å Nea , hur gulligt är inte de ?
fick även reda på mina svenska å engelska betyg , C i båda, nöjd brud . å fick tbx en svenska uppgift som jag fick A på så de va kul
men dagen har varit ganska rörig å jobbig pga massa saker som e privat mellan mig nea å julia
men efterskolan fixade jag å nea oss å byte käder osv sen drog vi t eken
sen åkte vi gemensamt in till stan ( pedram Nea Jamie Marko Hassan Sebbe å alex å den adnra ver jag itne hur man stavar till ) men sen åt vi på nån buffee me kina mat typ , helt okej faktiskt fast garvade typ hela tiden , men sen kollade vi på tintin, Pedram tvingade oss att välja den förut  , den va skit tråkig å faktiskt läskig haha men man hörde hassan garva ahah men sen drog jag å nea hem vi tog gullmars hållet å dom adnra åkte t handen typ . nu sitter vi hemma ska snart duscha sen snacka om livet, som e rätt tufft nu.
här kommer lite bilder:
vrid på huvet för de gick inte rotera bilderna på hennes bajsdata
å bilderna är tagna me iphone å min kamra suger på den så nöj er
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!