vi glider isär

2011-12-26 / 20:16:15
hej och förlåt för att jag inte har bloggat idag
klockan 10 vaknade vi och sen fixade vi oss och åkte t centrum å möte linda ¨å olivia sen har vi shoppat hela dagen
i farsta å handen, sen drog jag å nea in t stan en snabbis
sen åkte hon hem å jag å johanna drog t donken som kom nea så solade johanna å vi kollade på
sen drog dom hem t nea och jag hem t mig
kortfattat
när vi skulle t stan så kom tåget då sprang vi upp t perrongen på varsin sida och jag hann precis med tåget men nea trodde jag va kvar så hon stannade , smart sen funkade inte min mobil haha men de lööste sig men tog inga
bilder men ni får iaf bild  på de jag köpte , vart inte så mkt men aa:)
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!