gilla statusen på fb .

2011-12-31 / 01:27:18
Julia Falk - julia jag älskar dig hjärtat , du betyder grymt mkt <3
Emil Norlin- min fina vän <3
Gino Gnaget - bror som ser bra ut <3
Kalle Wigestrand - en galet snygg kille som borde skriva till mig oftare<3
Anders Nilsson - en snäll kille som ser bra ut :)<3
Disa Nömell- en snäll tjej <3
Oskar Alonso Moreno - en underbar kille som ser bra ut <3
Erik Persson- nån barndomsvän typ:)
Mediina Veljagic - snäll tjej
Marie Kimumba- fin tjej som jag inte känner
Elin Siltberg - en tjej jag träffa på ssc <3 snygg är du !
Jessica Lillen Stern - söt tjej som jag saknar <3
Pontus Holmgren snygg & snäll kille <3
Hilda Yakob - söt tjej
Max Malmsten - ingen aning vem du är men du ser bra ut <3
Bärdia Tabestoni - snygg kille !<3
Sajmon Szwed söt kille i min skola<3
Jocke Isberg - en söt kille
Niklas Örnmarker ingen aning vem du är
Erik Bondesson - vem e du¨
Rasmus Engström - en jag snackade mkt med förut, ser bra ut oxå
Lasse Törnan Ahlqvist min låtsas pappa :)
Olivia Saade Örn största eric saade fanset ! <3
Markus Ekdaahl snäll kille<3
Philip Sidén - snäll å snygg kille <3
Viktoria Björdin snygg tjej som jag inte känner
Karolina Korvsson Sund - en tjej jag dansar med som är jättegullig
Niklas Wisén snäll<3
Marcus Högmark - galet snygg kille <3
Milos Prokic - vem
Raman Ali snygg kille<3
'Kalle Almlöv - en snäll kille som ser bra ut <3
Linus Sjösten - kille från ssc som jag saknar enormt <3
Oskar Ekvall - snäll snubbe <3
Pedram Takiporian - en jävligt snygg kille som är snälll
Rasmus Hagström - snäll kille
Johanna Eid - en underbar brud som inte går å beskriva , kärlek t henne , och killar ni borde HAFFA!!!<3
Anton Törngren - snäll å söt kille:)'
Alex Pikic - snygg=?!
Oumar Svensson snäll
Galip Budakci - snygg kille som verkar snäll:)
Cecilia Sannes - barndomsvän typ
Andreas Fracasso en galet snygg kille som e helt underbar
Daniel Hessling - en snäll kille som jag saknar
Jesper Hockey Haugen ingen aning vem du är :)
Matej Mrvelj - snygg kille<3
Sanja Mitrovic - en snygg tjej som jag inte k'nner <3
Eriick ßägerfeldt - snäll kille
Cecilia Bremark - söt tjej :)
Elias Dahl - en underbar kille <3
Rebecca Broberg-lindau - söt tjej :)
Jessica Engström jävligt snygg chey !
Saga Bark gullig brud
Emilio Gonzalez Silva - snäll & snygg kille <3
Wille Öberg en kille jag snackade mkt me förut :9<3
Oskar Cedermark - en sjukt snygg kille !
Edwin Sköldborg - bror <3 söt e du oxå
Sofie Sandberg - du är galet snygg gumman<3
Angelina Maria - en snygg brud som verkar vara jävligt snäll:)<3
Micke Keepern Sjöberg- snygg kille :)
Axel Melker - en kille ja snackade mkt me förut
Jenny Fridberg - en härlig brud :)
Fadi Alnaser . venne vem du e?
Jonas Epic Alm - vem?
Jennifer Thorildson - en galet snygg brud  KIIIILLAR HAFFA!
Alexander Håkansson . en kille ja saknar <3
Putte Lasermulatten snäll&snygg
Eddie Sannes - snäll:)
Lisa Louise Lassi - söt :)
Sean Andersson , snäll:)
Marcus Moe - snygging!
Niclas Salomon jävligt snygg !
Mikiss Eknert - en j'ttesöt tjej som jag vill lära känna bättre <3
Gustav Rasmussen - snäll?1
Néa Kumlin - världens finaste brud som förtjänar en äkta kille , så sätt igång å HAFFA killar !

William Christensen - mitt ex <3
Jonathan Söderling snäll kille :)

Victor Parkkila snnäll typ..

Daniel Sundin snäll

Emil Emult Engström - snäll
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!