your my love

2011-12-20 / 21:58:25
hej sötnosar
kom nyss hem från skolan och jag å Nea åt precis en kötbullsmacka haha
men iaf julshowen va riktigt rolig när lärarna spela teater . kommer videosar från den  lite senare ikv
men sen fick vi våra betyg . faktiskt nöjd , men jag kan bättre så ska jobba ut mig men nu skiter jag i skolan ett ta de är ju jullov.
men efter gick vi t centrum å jag linda julia nea å olivia sjöööng hela vägen dit fyfan va kul de va
men sen när vi skulle hem så gick först bussen sönder då fick vi byta buss till en annan men nej då va den sönder ozå då fick vi vänta 10 minuter tilll FUCK SL.
men nu ska jag ha lite kul hörs senare puss
facelook: sara
outfit : Sara
outfit Nea
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!