Néa här:)

2012-02-01 / 13:37:32

hej hej Néa här, Sara har inte bloggat så mkt pga av att de e så sjukt mkt i skolan å igår så hände det en grej så jag tänkte blogga lite eller Sara ville de, haha aja, igår så åkte jag hem till Anton å han bor mitt ute i en jävla skog så man måste tyå gå i 30 min men iaf så gick jag till han men så fick jag vänta i typ en kvart på han, men sen kom han å då pratade vi om allt å kolla på en sjukt äcklig film eller av de vi såg iaf, sen kom min pappa och hämtade mig vid 8.
imorse när jag vaknade mådde jag sjukt dåligt så är hemme från skolan å har så jävla tråkigt, men ska ändå på dansen ikväll så ska gå å duscha snart sen ska jag möta upp sara vet inte om Linda följer med men aja. 

vet inte va jag ska skriva men kan bäretta lite saker som kommer hända i helgen :)

FREDAG: ska jag å sara åka till kungsängen (min farmor bor där) för hon ska skriva på några papper eftersom vi ska prao där, så vi kommer väl va där ett tag, sen ska vi åka hem till sara å bara mysa kolla film å sånt för hennes föräldrar ska bort:)

LÖRDAG: ska jag å sara kankse på Antons träningen sen ska jag sova hos han, MYSIGT!

SÖNDAG: kommer Sara till mig å sover här för vi åker till Romme på måndag morgon med skolan skit kul!! :D 


det var väl typ allt men sara kanske bloggar ikväll annars bloggar jag eller något :)<3


ha de bäst!!

// Néa :)  


MINNEN...
 
 
 
image description 
 
image description

image description






image description

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!