Dagens snyggingar !

2012-01-06 / 21:00:07





DAVID BOSTRAND

en härlig kille som betyder jävligt mycket för mig , även fast vi har bråkat ibland
snygg är han oxå

såhär beskriver han sig själv

" jag är en kille som är 13 år ( 98a)  som spelar fotboll och gillar att vara med kompisar
jag söker en snäll och hyfsat snygg tjej som inte bor så långt bort "

HAFFA HAN








ALICE RUTSTRÖM

en härlig brud som jag har känt väldigt länge.
vi kanske itne alltid har kommit överens förut men
nu är vi vänner
hon har verkligen klädstil och är supersöt
hon är sig själv och har kämpat sig igenom mycket
hon söker nog en kille som hon kan va sig själv med och som
älskar henne för den hon är
och som kan stå för att han älskar henne och är tillsammans med henne
det är jätteviktigt att han inte vill ha förhållandet hemligt
tycker faktiskt att den här tjejen förkännar en bra kille!

´



tryck på bilderna för att komma till deras facebook

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!