dagens snygging'ar

2012-01-05 / 00:46:42

Sophiie Olofsson

en härlig brud som jag känner lite grann
såhär beskriver hon sig själv

jag är en omtänksam och trevlig tjej som är en trogen vän
snygg också
jag är singel och säker en kille som är fin och tar mig för den jag är
inte försöker förändra mig på något sätt
han ska självklart vara snäll och trevlig





Kalle Wigestrand

Det här är en sjukt söt kille som e jätte snäll

såhär beskriver han sig själv:

Jag är född 1996 , alltså 15 år
och bor i göteborg, floda
jag är en snäll, go & omtänksam person med humor
Jag söker ett seriöst förhållande
självklart så går han efter utsidan först när han ser en tjej
men sen är de helt och hållet insidan som avgör känslorna
tjejen ska va rolig omtänksam och romantisk





klicka på bilderna för att komma direkt till deras fb



/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!