del 1 av dagens snyggingar!

2012-01-08 / 21:17:15

klicka på bilden

känner inte den här bruden men hon verkar jättesnäll och är snygg
såhär beskriver hon sig själv

"

21:07
Typ en tjej på 13 år som bor i skogås, älskar att dansa dancehall och spela fotboll, jag älskar att vara med mina kompisar och älskar att lära känna nya människor , tupen av kille som jag söker:
utseendet spelar inte så stor roll, eller aa, han ska väl se bra ut och så, fina ögon och ha en bra personlighet , typ kunna lita på mig, höra av sig ofta och han ska älska att kramas


HAFFA !



KLICKA PÅ BILDEN :

En kille som jag har snackat med ett tag och han verkar vara helt underbar

såhr beskriver han sig själv
"omtänksam som allti ställer upp för dem ja tycker om, över-speedad som aldrig sitter still osv, skön enligt måånga
typ av tjej jag söker:
någon som är omtänksam, fiiin personlighet, fina ögon o självklart ska hon vara fin, men tjejer som bryr sig om en

BRUDAR HAFFA

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!