DEL 3

2012-01-08 / 21:33:28
den här killen är den mest underbaraste,
han går inte ens beskriva med ord typ eller jo för han beskrev nyss sig själv haha
jag är väl snäll, omtänksam, har bra humor, kör hockey... jag söker en tjej som ska vara rolig trevlig omtänksam och se bra ut såklart ( men de är en smak sak helt olika från person till person )



KLICKA PÅ BILDEN
den här tjejen har jag aldrig snackat med , men hon gillade min status och hon ser ju jävligt bra ut så varför inte ?
såhär beskriver hon sig själv

En snäll tjej som är omtänksam och vill ha en kille som är otroligt snäll och ska kunna göra saker med mig inför sina vänner ett pluss till killar med fiiina ögon! ^^<3


KILLAR HAFFA !


/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!