....

2012-01-07 / 00:18:48

Hatar mitt liv juste nu. man tror att allt e bra så får man höra att han håller på med sitt ex igen. först va de du å jag å jag facking sov hos dig.. våra minnen.. kyrkan, när vi va hos din mormor.. allt va så jävla perfekt.. du sa att du älskade mig, men de gjorde du inte för bara några sek efter sa du de t en annan. du fick mig att känna speciell, men fuck u !! jag gick på allt skit! vill bara glömma dig men hur jävla enkelt tror du att de e!? jahg e facking kär i dig!! 
faaan för dig!!!!!!!!!!!!!
å de som e jobbigast e att jag facking satt å grät i din jävla säng å du sa att vi skulle förska igen å allt va facking bäst!!!!!! kommer aldrig glömma när vi börja prata för första gången å jag visste at du va den rätt visst jag visste att vi inte skulle va tsm hela livet men visste fan inte att de skulle ta slut så här jävla fort å speciellt inte för henne..

Fyfan.... hatar dig fast ändå älskar jag dig å kan facking inte sluta gråta!! de du har gjort mig e fan inte okej, visste inte att du kunde sjunka så här jävla lågt..

å fast du inte kommer allt läsa de här.. så vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig å kommer alltid att vara din "pippi"...   


 

//// en jävligt ledsen Linnéa...





/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!