facebook

2012-01-12 / 21:31:52

Martin Jonsson - snygg
Amanda Svensson- söt tjej !
Linda Sturmer - snygg tjej !
Andree Karlsson - en snygg vän som betyder mkt .
Linda Hofmeijer - min älskade vän <3
Wiktor Hjelm- min bror som jag saknar , länge sen du va hemma här nusnygg liten 98a
David Bostrand - min underbara vän som jag saknar enormt mkt sötnos!
Amer sijecic - snygg kille som jag vill träffa!
Martin liljekvist - snäll kille som är galet snygg
Saga barksöt tjej som jag tyvärr inte känner
Jim Sidh Roos - snäll pöööjk
Hanna Mulder - jättesöt tjej som verkar vara jävligt snäll <3
Andreas Alvarsson - ingen aning vem du är
Eddie Sannes - snäll kille som ja kände när ja va liten ,
Hampus sädbom - söt kille !
Fanny Ståhl - söt tjej
Maxian Arkelius - gullig kille
Nea Kumlin , snygg tjej , mitt allt bästavän<3
klaudia Zmierczak - en snygg tjej som verkar vara jättesnäll, henned utseende dödar!
Elina Sallinen - en underbar brud som e galet snäll!
Rasmus engström - jättegullig kille !
Marcus Moe - snäll
mikiss eknert - en underbar tjej som ja käänner lite grann , snygg är du oxå!
Vincent Bark - snygg kille ja snackade med förut!
sophie olofsson - en härlig brud som jag verkligen vill lära känna b'ttre ! <3
william alestam - snygg kille !
Mathias krig - snygg kille , som ja måste träffa snart !<3
rebecca cardholm - förra klasskompis i 5an
micke Sjöberg- snygg kille !
Niclas Carlsson - söt !
robert norberg - saknar dig
William Christensen- mitt ex i somras , saknar dig killen <3
william ahlen - jävligt snygg kille , som jag vill lära känna !
Linus Lindholm - min björn , du är galet snäll killen !
Jesper Haugen - söt?
Hilda - söt tjej <3
Patricia Dahlström - en korv, nej men jättesöt tjej som e sjukt snäll<3
Rebecca broberg - söt tjej !
Jakob Åkerlund - snäll & söt
Amanda KNasbollen - söt tjej¨
Niklas Wisen - gullig
Haris Sefer- snäll
philip canterus - söt !
Jens Pramsäter - en galet snygg kille ,som jag verkligen vill lära känna !;*
Andreas Söderström - snäll
Emil Rytinki - snygg kille , som verkar snäll:)
MAthilda Lamesic- en underbar tjej som är galet söt !
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!