godnatt?!

2012-01-07 / 00:52:08

hej sötisar som sagt så är livet lite jobbigt för både mig och linnea och även för johanna,, men vi klarar oss igenom de men jag å linnea ska snart sova tror jag , imon blir de hem till haninge igen , känns skönt ' har varit två slappp dagar här , vilket kan vara skönt ibland men blev jävligt glad när jag såg den här kommentaren , och nea oxå



men nu blir de kanske itne så mkt mer uppdatering innan vi ska sova
så puss <3

/♥
Kommentarer!
Anonym säger:

det värmer ! btw ni alla tre är ju sjukt snygga inte något jag bara säger menar verkligen det ! Kan ni inte lägga upp mer bilder kanske ? Sen typ video inlägg ;) och typ hitta på en egen kategori sen typ blanda några skulle bli fett najjs svär ! Hälsa nea att jag inte menade något dåligt innan blev bara lite chockad när hon hade sin jumpsit och man såg typ hennes boobies.. men aja ska inte ta upp det här, uppdatera lite mera skulle vara bra checkar din blogg varje dag ;)

Kommenterat - 2012-01-07 / 03:24:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!