godnatt

2012-01-22 / 21:19:53
hej sötnosar
statistiken är påväg upp igen så de känns bra
ikväll har jag pluggat arslet av mig
läst no:n flera gånger och även skrivit klart mitt tal å gjort en video till de !
nu har jag gjort lite mattestenciler som ska va inlämnat på tisdag men jag har ju dans imon så hinner inte då
nu ska jag städa undan i rummet sen blir de duschen
börjar 8:20 imon så tar 8a bussen
får se om ja hinner blogga
brukar va så trött så går upp typ 30 min innan bussen går , typiskt mig
men nej nu ska ja fortsätta med det jag gjorde puss
blir nog sista inlägget idag<3
/♥
Kommentarer!
anonym säger:

jag hoppas verkligen att du andreas hoppas oxå... att du hinner bussen imorgon vi vill inte att du ska komma sent för då kan du få ig sen bli förkyld för att du gick hem och grät för ig alltså då kan det vidar utvecklas till sansaibus exponosus då dör du ... och det hade varit tråkigt för va fan ska vi läsa då? vi vill ju inte ha ett eget liv menar hur fan ska man må bra då ? asså om man ska leva själv och inte läsa om ditt ps. lol åt videon med halv nakna 13 åringar som mimar dåligt till justin... kul va det hihihihi du e bäst

Kommenterat - 2012-01-23 / 00:43:06
Rebecca säger:

Älskar din blogg, gör fler videoinlägg! :)

Kommenterat - 2012-01-23 / 20:45:17
URL - http://beccasssss.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!