Hahah dör:)

2012-01-05 / 23:59:39
Hej hej sötnosar, idag har vi inte gjort så mkt först så va jag med johanna å sen cyklade vi hem till henne å gick ut med sin hund, sen cyklade vi tillbaka till mig å fixade vi oss å så sen drog vi t centrum sen drog jag å gjorde en grej som e hemligt men sen kom sara så åkte vi till tullinge å nu är vi hos hennes pappa. Vi sitter just nu å kollar på film. Imon vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar säkert på något roligt som alltid :) Haha juste ni har inte skrivit något om att jag e en hora längre grattis att ni har fattat att jag inte är de!!!:) Aja puss så länge å det kommer bilder i natt. .


Xoxo Nèa:)<3.





/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!