Han..<3

2012-01-07 / 01:48:22

Förlåt för alla gånge rjag har ljugit för dig, förlåt för alla gånger jag har gjort så sjukt fittiga saker mot dig..
första gången vi träffades var i sommras, inte för att jag visste att de va du då men aja, vi bara snacka på fb å sen började vi snacka mer å mer. å nu vet jag inte vart vi har tagit vägen vi bara bråkar hela tiden.. å jag vet att de e mitt men de är ditt oxå.. jag gillar dig å de har jag alltid gjort å vill inet att de ska ta slut så här..
snälla förlåt å fast du inte kommer förlåta mig kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta..  


Till "A"

// Néa.

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!