HISS/DISS

2012-01-08 / 19:24:06
* ATT SKOLAN BÖRJAR PÅ TISDAG

ingen bild - förstör synen !






*VINTERN

när de är så¨här mtk snö är de kul
men nu är de mest sliskit å jävligt kallt
ge mig sommar !


KÄRLEKEN

jag vill oxå va kär



ÄKTA VÄNNER


finns inga ord som förklarar de


ÅKA UTOMLANDS.

fyfan va de är nice, bara sola bada shopppa, kan de bli bättre
ska tjata på mamma att jag vill åka!

thailand 2008




SPORTSCAMP


det är det jag längtar tills mest i sommar
att få träffa alla människor som man träffade är förra året
det är min 4:e gång som jag åker dit nu
och de är min absolut sista
det kommer bli så jävla nice



/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!