home

2012-01-18 / 19:11:07
hej sötnosar
kom hem för ett tag sen och har precis ätit tacoos
men iaf linnea drog ju från skolan vid lunch för hon va trött haha "sjuk";)
men jag å julia hade iaf kul. efter skolan så drog vi t centrum å jag färgade håret å klippte mig
och jag har inte alls nöjd , håret vart kort å min utväxt försvann ju inte ens *suck*
så får väl färga igen om ett tag
men nu ska jag läsa lite bloggar och tvätta min ********* och sådära
kanske plugga lite får se
vi hörs senare va;)?
lyssna & sprid !
kommer kanske bild på håret senare
Btw så ska jag försöka bli bättre på att lägga ut bilder !
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!