huddinge-SSK

2012-01-14 / 00:26:41
hej sötnosar
jag vet att bloggen suger just nu
inga ny bilder , dåligt med inlägg osv
men ja försöker hinna med
men idag va de ju skola sen drog jag hem t linnea,
vi fixade oss och åt kinamat
sen drog vi t huddingehallen(björkänghallen nåt sånt)
kollade när södertälje möte huddinge  de blev 8-2 till huddinge
yeeaagh
sen drog vi hem. va hemma runt 20 över 12
fyfan de va typ storm ju
men träffade även på erik , som inte ens kände igen mig typ haha så snackade aldrig med han
sen såg vi sebbe oxå
men va iaf där me nea jojjo å johanna
men nu ska jag kolla på tv å sådär,
imon lovar jag bättre uppdatering
/♥
Kommentarer!
sebbe säger:

7-2! *

Kommenterat - 2012-01-14 / 20:25:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!