Kär..:$

2012-01-28 / 23:43:04

Chaaa Néa här, Sara har inte kunnat blogga idag för att vi har gjort massor roliga saker, först vaknade vi vid halv 1 men vi låg kvar i sängen till typ 2 sen började vi fixa oss, sen smsade älsklingen att vi kunde komma å kolla på hans match eller va de va, så vi åkte till Huddinge å va där ett tag, sen va vi med han i några minuter för sen skulle han hem för hans föräldrar skulle på bio å då gick jag å Sara till bussen å då skulle den gå om 30 min!!! Men då å min älskling så underbar så han ringer å säger att han å hans pappa åker tillbaka å hämtar upp mig och Sara, så sjukt söt. Men iaf sen åkte vi hem till han å va där å kolla på film å myste. Sen kom Saras syster och hämtade oss, så nu ligger vi i sängen å kollar på film<3
Inte för att nån bryr sig men å så facking kär åå dör!!<3

Aja ni får ha de så bra!

// Néa

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3133667/images/2012/pic_186697801.jpg" class="image">

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!