kärlek

2012-01-14 / 00:58:50
jag har ofta tänkt på vad kärlek är för mig
eftersom att jag aldrig haft ett seriöst förhållande så vet jag ju inte
men kär har jag ju varit
och det är så jävla underbart
så fort man hör killens namn så dunkar hjärtat snabbare
man mår bra i hans närhet
och man tänker på han hela tiden
kärlek för mig är när man kan ha ett seriöst förhållande med någon man verkligen kan va
sig själv med och älskar
som man kan dela allt med
jag vill ha en sån kille,
som älskar en för den man är
jag ska hitta den killen

quote-book: (via Words & Lyrics)

quote-book: We Found Love by Rihanna (Words & Lyrics)
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!