läs texten

2012-01-04 / 22:27:05
måste skriva av mig lite

allting är rörigt nu
det va inte såhär jag ville börja 2012
men somsagt allt blir inte som man vill
och de jag absolut inte ville vara att förlora min mammas förtroende
men de har jag gjort
och de är mitt eget fel och de är jag som måste fixa det
tyvär kan man inte göra saker ogjorda
så life goes on.
men har aldrig mått så dåligt som den här natten
vad jag känner nu
- det vet jag inte
men jag har lärt mig av mitt misstag
sammtidigt som de här händer
så är de fler saker som händer,
alla dessa "rykten" folk sprider
dom där onödiga kommenterarna vi alla fger varandra osv
vi sänker varandras självförtroende
och vad är de bra för
jag tycker att vi alla ska tänka oss för ,
för de är vi som kan ändra samhället
det är vi ungdomar/barn inte dom vuxna
-Jag har bestämmt mig för nåra saker
* jag ska satsa allt på skolan
* inte ljuga för mamma
* höja självkänslan
* hitta en pojkvän som kan göra mig lycklig


livet är inte alltid enkelt, men vi klarar det

what doesn't kill you make you stronger


länge sen

nu

/♥
Kommentarer!
Denice storesyster säger:

Fan va stolt ja blir över dig syrran! Dagen du hittar den rätta killen för dig vet jag till 200% att han kommer vara den lyckligaste! När du har åldern inne får du följa med syster ut så ja kan se till att allt går rätt till ;-) haha.

Puss å kram mitt hjärta!

Du vet att jag alltid finns bakom dig och ställer upp gummsan! <3

Kommenterat - 2012-01-05 / 00:16:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!