MIN HELG

2012-01-29 / 12:37:32
hej sötnosar
förlåt för bloggningen
men har haft fullt upp i helgen
tänkte berätta lite kort
FREDAG:

jag åkte in till stan med mamma för att göra en grej
efter det drog vi t gallerian
köpte skitfina tröjor på hollister och ett par shorts t spanien
(kommer bilder)
sen fikade vi där
sen åkte vi t farsta ,
köpte en tröja till mormor
och ett par nya ssvarta jeans till mig
sen skjutsade mamma mig till Linnea
då fixade vi oss sen drog vi in till stan
möte upp linneas mamma
hon köpte ett par air max
sen drog vi till sågen och handlade mat
sen lagade jag och linnea tacos
sen kollade vi på film , tränade och chillade



LÖRDAG:

vi skulle ha dansat men vi vaknade vid 1 och då hade vi skit brottom så vi skipade de
drog till huddinge ist och träffade anton som precis hade haft träning
sen va vi med han
nicenice
sen drog vi hem till mig och åt middag kollade på film osv


SÖNDAG

vi vaknade vid 10 åt frulle
sen ut på en skooogspromenad i över 1 timme me lava
hahah vi släppte henne lös sen kom de en hund då fick vi panik
men aa nu sitter vi här
nea ska åka vid kvart i 2 för hon ska fira sin kusin
då ska jag PLUGGA!

BLOGGAR MER SEN PUSS



/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!