my day !

2012-01-10 / 15:51:27
hej sötnosar
förlåt för alla tråkiga inlägg men de gick inte att lägga in bilder när jag mobilblogga
vi åkte iaf och solade och sådär. vart väl inte så brun men lite iaf
träffade även min fina vän nathalie på bussen !
men sen drog vi tbx t handen iaf å nea drog hem sen va jag där med julia ett tag
nu kom jag typ nyss hem
och tänkte faktiskt städa min garderob lite , kanske rensa  ut lite och sådära
får se om de blir storstädning i rummet oxå men jag börjar me min garderob iaf
lite tråkiga bilder från idag !
igga den svarta pricken !
min outfit idag :
den där nya tröjan från hm å svarta jeans. enkelt å skönt!
sen en bild på julia som älskar att va med på kort
och på våran "macka" när vi "fikade"
puss
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!