@neas plAce

2012-01-20 / 17:16:08

Hej
Sitter hemma hos Linnea nu ä kollar på tv . Vi drar antagligen ut lite senare
Dagen har varit som vanligt typ
Började senare idag sen fick jag å 10 andra nt va med på no;n så jag och Linnea drog t centrum å fikade ä snackade en massa
Mysigt
Sedan köpte vi en sak .
Haha sen när vi skulle gå från c så sa jag till Linnea att spara min Loka då ramlar hon å all dricka hamnar över henne . Då reser hon sig i ramlar igen
Klant
Men sen drog vi iaf hem t Linnea å fixade oss
Vi hade ingen spanska nästan å på so;n hade vi typ mentors tid ist . Fick praopapper osv , men ska kolla på tv nu men ska försöka tvinga Linnea å göra ett videoinlägg med mig . Vi hörs senare puS ;*

/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!