om mig

2012-01-08 / 20:02:17
under hela tiden som jag har haft den här bloggen nu så har jag aldrig berättat om mig osv.
sen så vet jag ju att alla kanske inte riktigt bryr sig men då behöver ni ju inte läsa, enkelt va ?:)
jag heter sara sjöström och är 14 år , fyller 15 snart (97a )
jag bor i haninge med min mamma och går i söderbymalmsskolan
jag har dansat sen jag var 6 år , men dansar inte alls lika ofta som då
och btw så är de typ showdance å sånt så ..
min närmaste vän är nea
och hon är även den jag spenderar mest tid med
på min fritid så gillar brukar jag va me kompisar träna vara i stan shoppa och plugga.
jag har lovat mig själv att satsa på skolan
jag älskar att lära känna nya människor men jag är väldigt blyg i början
mitt självförtroende är kanske inte det bästa heller men jag försöker att inte visa de för andra
jag har aldrig varit riktigt kär ,
och ärligt så är jag rädd för kärleken , eftersom att jag är rädd för att bli sårad
men just nu känns skolan viktigare än killar.
min dröm är att flytta till hollywood eller LA och bli känd haha men de kommer aldrig hända
så jag nöjer mig med att ha en liten blogg och ett helt normalt tonårsliv så som jag själv vill leva !

puss





/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!