saker!

2012-01-12 / 20:53:14
* jag tycker att de är läskigt att vara hemma själv på kvällen, tror alltid att de ska komma en mördare,
* när ja dricker ur t.ex lokaflaskor så stoppar jag typ hela flaskan i munnen känns de som
* jag HATAR insekter , euuuw
* jag älskar disneychannel filmer typ , HSM & camprock
* Justin bieber är min största idol
* jag är feg
* jag skämms över allt typ , eller gjorde , nt lika mkt längre
* jag spelar en annan person ibland.
* jag umgås hellre med killar än med tjejer !
*sover med min mobil i handen
* jag skämms inte lika mkt för mitt utseende längre
* jag är olykligt "kär"
* jag är beroende av powerking & vaniljlatte
* jag hatar vintern
* jag brukar alltid skämma ut mig när jag kaxar
* jag är kort
* jag är beroende av facebook
* jag får panik när jag inte har batterier på mobilen
* jag är rädd för clowner !
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!