sitter i mitt rum

2012-01-06 / 00:39:20

hej sötnosar
jag och nea har precis gått upp till mitt rum
linnea ska typ "träna" fast hon kollar sig i spegeln ist hahha äkta hon
men får se va vi ska göra , vill kolla på film så de kanske blir så :)

tror inte att jag bloggar så mkt mer idag( jo när jag vaknar ) men aa ni fattar
tänkte slänga in nåra bilder som e jävligt gamla senare imon !
för jag är faktiskt inne på min gamla data som jag hade innan den gick sönder men har den hos pappa nu
för den är skit seg så hatar den

puss

Linnea tvinga mig å lägga ut den
men kolla vilket gulligt halsband hon fick från benjamin <3 kärlek asså

/♥
Kommentarer!
Anonym säger:

Nu var nea ju sjukt fin & söt ! Asso realy realy har jag inget emot dej.. Du klär ju dej inte som fucking elin i 8E och så kallar hon dej hora :O damn ! -... Men när du väl "klär " på dej så blir de ju as snyggt du behöver ju inte visa dina boobies för att vara fin ! <33



Det jag skrev innan ångrar de grovt känner dej inte så ska inte dömma dej pöss på er ! <3

Kommenterat - 2012-01-06 / 21:20:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!