today

2012-01-11 / 20:14:36
hej sötnosar
somsagt så är de svårt att hinna med bloggen nu när skolan har börjat
men jag ska försöka så bra jag kan
men de gåår dessutom inte att lägga ut bilder när jag mobilbloggar , vilket gör inläggena booring
men skolan rullade på som vanligt slutade vid 4a tiden
skulle egentligen kollat på SkolDM i trollbäcken/tyresö typ
men hann aldrig med de
efter skolan drog vi hem till linnea , sen på DJ träning , gick bra
men fick veta att sebbe ska sluta , för ahn har fått jobb, så aa vi får se hur de blir med de
nu måste jag fixa mitt tal som man ska hålla imon på svenskan , fyfan va jag hatar sånt , men bara kämpa
uppdaterar senare.
nea trök upp en pennaa i emils ruuuuuuuumpaaaa
jag på nyår
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!