dagens snygging'ar

2012-01-11 / 21:39:15
dom flesta vet nog vem den här bruden är ,
för de är ju min andra halva som de skrivs om mkt på bloggen
hon är en toppen tjej med ett hjärta av guld , humorn är väl sådär, haha nej men hon är jättesnygg å vacker
tycker faktiskt att hon är värld en toppen kille som är äkta, för hon behöver ett stabilt förhållande
och eftersom att hon betyder så sjukt mkt för mig så tycker jag att hon är värld att bli dagens snygging
om hon skulle beskriva sig så skulle de ungefär va såhär
" jag är en brud på¨14 år som älskar
att vara ute , vara med kompisar osv , som vilken tonåring som helst
jag söker en kille som är seriös och äkta ,
som aldrig sviker och finns hela tiden ,
nån man kan va sig själv med och som står för att han älskar mig
känner du dig träffad så hör av dig t mig (a' "
typ sådär



d den här tjejen går i min skola , känner inte direkt henne och har pratat med henne kanske 1 gång
hon är iaf 96a tror jag och går i 9an , hon verkar vara en jättesnäll brud som också är väldigt vacker , stil på sina kläder har hon också
såhär beskriver hon sig själv
Jag gillar att vara social och att träffa nya folk. Jag är trevlig och är intresserad av annat trevligt folk. Och mulatter är ju bara för underbara men det är insidan som räknas

dessutom så hatar hon att vara som alla andra , hon kör sitt eget race och är sig själv, vilket självklart är ett plus !


den här killen går också i min skola och jag har känt han sen lågstadiet
han är född 1998 så han går alltså i 7an , kände han väldigt bra förut , och vi va ganska tajta
saknar han jättemycket , och tycker att han förtjänar en bra brud , och den bruden som får han. ta han om killen ! juste snygg e han ju ioxå!
såhär beskriv han sig själv;
Snäll om man är snäll tbx, antar att jag är ganska rolig, söker en tjej med en fin kropp, hon ska vara snäll, rolig och snygg
här är en kille som jag har varit "tsm" med för länge sen
han söker en flickvän så varför inte låta han bli dagens snygging ?!  han är född 1997 och bor i älvsjö typ?
han är jätte snäll och även snygg
så tycker alla brudar ska haffa han !
för att komma till personernas facebook , KLICKA PÅ BILDERNA !
/♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!